Новини

На Воловеччині створять гідрологічний заказник

На розгляд депутатів під час четвертої сесії Закарпатської облради подається проект рішення про оголошення об’єкта природно-заповідного фонду.

У документі зазначається: «Відповідно до статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування України», статті 53 Закону України «Про природно-заповідний фонд України» обласна рада в и р і ш и л а:

Оголосити об’єктом природно-заповідного фонду місцевого значення    гідрологічний заказник «Бистрий» на площі1,5 га, на території Воловецького району, за рахунок земель запасу Тишівської сільської ради, без вилучення зазначеної площі від землевласників/землекористувачів.

Департаменту екології та природних ресурсів обласної державної адміністрації внести зміни у Перелік територій та об’єктів природно-заповідного фонду загальнодержавного та місцевого значення, розташованих на території Закарпатської області, згідно з пунктом 1 цього рішення».

У пояснювальній записці до проекту рішення про оголошення об’єкта природно-заповідного фонду місцевого значення сказано, що це розроблено відповідно до наукового обґрунтування про створення гідрологічного заказника місцевого значення „Бистрий” з метою охорони території джерела, що відіграє важливе гідрологічне значення для функціонування басейнової системи р. Латориця та збереження видів флори занесених до Червоної книги України та Зеленої книги України.

Проект рішення передбачає створення/оголошення об’єкта природно-заповідного фонду місцевого значення, що забезпечить охорону гідрологічного режиму зазначеної території та збереження біорізноманіття природних екосистем Українських Карпат.

Рішення забезпечує вимоги законодавства в частині охорони та збереження біологічного і ландшафтного різноманіття, природних екосистем та видів рослинного світу у межах Воловецького району.

До слова, прийняття рішення не потребує фінансового забезпечення.

Даний проект рішення оприлюднено на сайті облради за посиланням:http://zakarpat-rada.gov.ua/category/proekty-rishennya/

Прес-служба Закарпатської облради