Новини

Туристичний потенціал Закарпатської області представили у Мілані та Празі

Минулого тижня туристичний потенціал Закарпатської області було представлено відразу на двох міжнародних туристичних заходах.
Так, з 9 по 11 лютого на одному з найбільших туристичних салонів Європи «Milano Bit 2020» у м. Мілан (Італія) та з 13 по 16 лютого на 29-й Міжнародній туристичній виставці «HOLYDAY WORLD» у м. Прага (Чехія).
На виставці у Мілані туристичні можливості України представляла національний експерт проекту ЄС «Підтримка системи розвитку географічних зазначень в Україні» Олена Мотузенко.
На українському стенді було представлено концепцію системи доріг вина і смаку України та пілотний проєкт «Дорога вина і смаку Української Бессарабії», а також презентовано сувенірну карту та каталог туристичних маршрутів Закарпаття.
Варто зазначити, що італійські туроператори виявили зацікавленість до співпраці з представниками України щодо організації турів, у тому числі еногастрономічних.
Завдяки тісній співпраці між представниками Закарпатської облдержадміністрації та Пардубіцкого краю Чеської Республіки, туристичний потенціал нашої області було представлено на  29-й Міжнародній туристичній виставці «HOLYDAY WORLD» у м. Прага (Чехія).
На запрошення колег із Чеської Республіки, Закарпатська область презентована на  спільному стенді Пардубіцького та Краловеградецкого краю,  окремою стійкою «Zakarpattia».
Спільно із представниками облдержадміністрації, свої туристичні можливості представили і суб’єкти туристичної діяльності Міжгірщини. Зокрема участь у чеській виставці взяли: «Гранд Готель Пилипець»                                (с. Пилипець), туристичний оператор «Ажіо-тур» та сільська садиба  «Жандармська управа» (с. Колочава).
На виставці відбулась зустріч представників облдержадміністрації з гетьманами Пардубіцького краю Мартіном Нетолицьким та Краловеградецкого краю Їрі Штепаном, під час якої було обговорено напрямки подальшої співпраці у галузі туризму між регіонами.
Також, за робочою стійкою «Zakarpattia» було презентовано та поширено промоційно-інформаційну продукцію про Закарпаття чеською та англійською мовами:  «Jarní Zakarpatí»,  «Česká turistická trasa», «Calendar of  Zakarpattia tourism events for 2020», «10  Zakarpattia’s tourist treasures»,  «Tourist trails of Zakarpatia».